Ταξιδιωτική Ασφάλεια
Η ταξιδιωτική ασφάλιση σάς προσφέρει την ταξιδιωτική βοήθεια που χρειάζεστε σε κάθε σας ταξίδι, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Σας εξασφαλίζει μια σειρά από ταξιδιωτικές καλύψεις για συνηθισμένα απρόοπτα, όπως η καθυστέρηση πτήσης, η απώλεια αποσκευών και εγγράφων ή η ακύρωση ενός προγραμματισμένου ταξιδιού. Ακόμα, σας εξασφαλίζει νομική υποστήριξη σε περίπτωση που τη χρειαστείτε.
Επιπλέον, η ταξιδιωτική ασφάλιση σάς παρέχει όλη την πολύτιμη υποστήριξη και βοήθεια που χρειάζεστε για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά περιπτώσεις όπως, ένα επείγον ιατρικό πρόβλημα, 24 ώρες το 24ωρο, σε όλο τον κόσμο, ή ακόμα και τις απαραίτητες καλύψεις, προϋπόθεση για την έκδοση βίζας.
Σε κάθε σας ταξίδι, με οποιοδήποτε μέσο και αν ταξιδεύετε, θα αναλάβουμε για λογαριασμό σας την πλήρη διαχείριση κάθε έκτακτου περιστατικού.
Πρόγραμμα Ταξιδιωτικής Ασφάλισης
Ελλάδα και Παγκόσμια προσφέρουν :
-
-
Ιατρικές συμβουλές και πληροφορίες συντονιστικού κέντρου
-
Υγειονομική μεταφορά του ασφαλισμένου
-
Επαναπατρισμός του ασφαλισμένου
-
Επαναπατρισμός των συνταξιδευόντων μελών της οικογένειας του ασφαλισμένου
-
Έξοδα μετακίνησης σε στενό συγγενή του ασφαλισμένου προκειμένου να αναλάβει τη φροντίδα ανηλίκων
-
Έξοδα νοσηλείας εκτός χώρας μόνιμης διαμονής (δεν παρέχεται εντός Ελλάδας)
-
Έξοδα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης εκτός νοσοκομείου
-
Έξοδα μετακίνησης & διαμονής σε ξενοδοχείο για 5 μέρες σε στενό συγγενή του ασφαλισμένου που νοσηλεύεται
-
Αποζημίωση για απώλεια ζωής του ασφαλισμένου από ατύχημα
-
Αποζημίωση για Μόνιμη Ολική ή Μερική ανικανότητα του Ασφαλισμένου από ατύχημα
-
Έξοδα για μεταφορά σορού
-
Αποζημίωση για την απώλεια αποσκευών
-
Έξοδα διαμονής και επικοινωνίας του Ασφαλισμένου εξαιτίας απώλειας των ταξιδιωτικών του εγγράφων
-
Έξοδα λόγω καθυστερημένης άφιξης των αποσκευών
-
Έξοδα για νομική υποστήριξη
-
Έξοδα λόγω καθυστέρησης της πτήσης
-
“ Αν ταξιδεύετε συχνά, είτε λόγω της εργασίας σας, είτε για λόγους αναψυχής, τότε σίγουρα χρειάζεστε ταξιδιωτική ασφάλιση. „
Συχνές Ερωτήσεις
1. Γιατί σας χρειάζεται η ταξιδιωτική ασφάλιση;
Υπάρχει ένας διαρκώς αυξανόμενος κίνδυνος από γεγονότα που συμβαίνουν όταν βρίσκεστε μακριά από το σπίτι σας. Επιπλέον, το γεγονός ότι βρίσκεστε σε άγνωστο περιβάλλον, καθιστά τις διαδικασίες διευθέτησης συμβάντων ακόμα δυσκολότερες στη διαχείριση χωρίς βοήθεια.
Η ασφάλισή σας από τα ταμεία και από ιδιωτικές εταιρείες παρέχει περιορισμένες καλύψεις όσο αφορά ένα ταξίδι και πολλές υπηρεσίες όπως η ακύρωση κρατήσεων, ο υγειονομικός επαναπατρισμός, η απώλεια των αποσκευών και η αποζημίωση σε περίπτωση ατυχήματος, συνήθως δεν συμπεριλαμβάνονται.
2. Τι σας προσφέρει η ταξιδιωτική ασφάλιση;
Το πρόγραμμα της ταξιδιωτικής ασφάλειας είναι ειδικά σχεδιασμένο για εσάς που ταξιδεύετε συχνά. Σας καλύπτει απόλυτα σε περίπτωση ταξιδιωτικού ατυχήματος και αποζημιώνει για τους κινδύνους:
-
Απώλεια Ζωής από ατύχημα
-
Μόνιμη ή μερική ανικανότητα από ατύχημα
-
Ιατροφαρμακευτικές δαπάνες από ατύχημα
-
Απώλεια αποσκευών
-
Καθυστέρηση άφιξης αποσκευών
-
Kαθυστέρηση πτήσης
3. Πότε αρχίζει και πότε τελειώνει η κάλυψη;
Το Συμβόλαιο ισχύει για τις ημερομηνίες που έχετε επιλέξει στην πρόταση, τα οποία θα επιβεβαιώνονται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο όταν εκδοθεί. Εάν έχετε επιλέξει one way ταξίδι, το συμβόλαιο ισχύει μόνο για τις πρώτες 24 ώρες. Οι καλύψεις τίθενται σε ισχύ όταν αρχίσει το ταξίδι και λήγουν όταν επιστρέψετε από το ταξίδι σας.
4. Είναι τα προσωπικά μου στοιχεία ασφαλή;
Ναι. Τα στοιχεία σας χρησιμοποιούνται μόνο για την αγορά της ταξιδιωτικής μας ασφάλισης και δεν διατίθενται για κανένα άλλο σκοπό.
5. Υπάρχει η δυνατότητα συλλογής όλων των σημαντικών στοιχείων επικοινωνίας, ώστε να είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή κατά το ταξίδι μου;
Έχουμε φροντίσει ως προς την καλύτερη εξυπηρέτησή σας κι έχουμε συλλέξει όλα τα σχετικά στοιχεία επικοινωνίας στην πρώτη σελίδα του συμβολαίου σας.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας με τα υπόλοιπα απαραίτητα έγγραφα για το ταξίδι σας.
6. Ποιο είναι το κόστος της ταξιδιωτικής ασφάλειας;
Κάθε ασφαλιστήριο συμβόλαιο έχει διαφορετικές καλύψεις και τα ασφάλιστρα ποικίλουν ανάλογα με τον τύπο του συμβολαίου, τη διάρκεια του ταξιδιού και τον προορισμό σας.
Ποιο συγκεκριμένα:
-
1ο βήμα — Επιλέγετε τον τύπο συμβολαίου,
-
2ο βήμα — Εισάγετε τον προορισμός σας, καθώς και τις ημερομηνίες αναχώρησης και επιστροφής του ταξιδιού σας,
-
3ο βήμα — Εισάγετε τον αριθμό ατόμων που θα ταξιδέψουν και τα στοιχεία τους.
Μπορείτε να επικοινωνήσατε μαζί μας, για να σας σχεδιάσουμε το πρόγραμμα που επιθυμείτε στις καλύτερες τιμές.
7. Έχει σημασία με ποιο τρόπο κάνω τις κρατήσεις μου;
Ναι. Εάν επιλέξετε και ή μόνο την κάλυψη της ακύρωσης αναχώρησης, το αντίστοιχο πρόγραμμα πρέπει να αγοραστεί την ημέρα της κράτησης για το ταξίδι. Μετά την πάροδο αυτής της περιόδου, πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να σας ενημερώσουμε εάν μπορείτε να καλυφθείτε.
8. Σε περίπτωση που αλλάξω γνώμη, έχω το δικαίωμα να προχωρήσω σε ακύρωση του συμβολαίου μου.
Εάν για οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε να ακυρώσετε το συμβόλαιό σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έκδοσής του, ώστε να λάβετε επιστροφή του κόστους ασφάλισης.
Διευκρίνιση: Δεν θα έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε το συμβόλαιό σας, εφόσον:
-
Έχετε ήδη ταξιδέψει
-
Έχετε υποβάλλει αίτημα για αποζημίωση
-
Έχετε την πρόθεση να κάνετε αίτημα για αποζημίωση.
9. Επιτρέπονται αλλαγές μετά την έκδοση του συμβολαίου μου;
Ναι, υπάρχει η δυνατότητα αλλαγών του συγκεκριμένου συμβολαίου, εφόσον:
-
Δεν έχετε κάνει αίτημα αποζημίωσης
-
Δεν επηρεάζεται το ασφάλιστρο
10. Υπάρχει όριο ηλικίας για την έκδοση ταξιδιωτικής ασφάλισης;
Όχι, δεν υπάρχουν περιορισμοί ηλικίας.
Παρόλ΄ αυτά, τα ασφαλιζόμενα άτομα που είναι άνω των 70 ετών, καλύπτονται μόνο σε περίπτωση ατυχήματος. Δεν καλύπτονται περιστατικά ασθενείας.
11. Είναι απαραίτητη η έκδοση ταξιδιωτικής ασφάλειας, εάν uπάρχει σε ισχύ η κάρτα EHIC (Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης Ασθένειας);
Ναι, είναι. Ενώ η κάρτα EHIC (Ευρωπαική Κάρτα Ασφάλισης) σάς δίνει πρόσβαση σε κρατική περίθαλψη σε χώρες της Ευρωπαικής Ένωσης, παρόλ’ αυτά υπάρχουν περιπτώσεις όπου λειτουργούν συμπληρωματικά μεταξύ τους.
12. Τι γίνεται στην περίπτωση που χρειαστεί να καλυφθούν τα έξοδα που έχουν σχέση με προϋπάρχουσες παθήσεις κατά το ταξίδι;
Οι ασφαλιστικές καλύψεις που σας παρέχονται μέσω των επιμέρους προϊόντων ταξιδιωτικής ασφάλισης της εταιρείας μας δεν ισχύουν σε περίπτωση προϋπάρχουσας πάθησης (δηλαδή, πάθησης που είχε εμφανιστεί και την οποία γνωρίζατε, κατά την στιγμή υποβολής του αιτήματός σας περί ασφαλιστικής κάλυψης).